De wasmachine vervangen of nog even wachten? Nu isoleren of pas binnen een jaar? Reizen of een nieuwe verwarmingsketel? Met hun nieuwe 'Budget'-campagne richten Beobank en Boondoggle zich tot alle Belgen die ooit met dergelijke vragen geconfronteerd worden. De campagne focust op de financieringsoplossingen die Beobank aanbiedt en legt de nadruk op de specifieke aanpak van de bank waarbij het menselijke aspect altijd op de eerste plaats komt, klinkt het. Die aanpak uit zich in luisteren, persoonlijk advies en vooral financiële oplossingen.
In lijn met de nieuwe grafische stijl die een paar maanden geleden werd geïntroduceerd, laat de campagne mensen zien die voor onverwachte uitgaven of financiële dilemma's staan. De campagne toont dat Beobank zich naar eigen zeggen inzet om klanten te helpen hun budget te beheren en in elke fase weloverwogen keuzes te maken. Daarbij wordt een reeks producten in de verf gezet, zoals de Comfortlening Plus (een lening op afbetaling voor persoonlijke projecten) en het Ecokrediet (voor groene projecten). Die helpen ouders, jonge koppels, families, … volgens Beobank omgaan met de verrassingen die het leven voor hen in petto heeft.
De campagne omvat (D)OOH, radio, verkooppunten en sociale media (OLV, OLA, native ads en bannering).

Credits
Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Annelies Van Boxel
Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain
Strategy: Stijn Cox, Franky Willekens
Creative Director: Sven Nijs
Creative team: Fred Van Hoof & Benoit Menetret
Long copy: Lesley Dewilde
Motion design: Dorien Bradt
Design: Stefaan De Vos
Planning: Karine Uytterhoeven
Producer Boondoggle: Bérengère Lurquin
Production: Jekyll n' Hyde
Sound: Cobra
Photographer: Fred Labeye