Het eindejaar staat voor de deur en dus gaan mensen weer massaal op zoek naar het ideale cadeau voor hun geliefden. Daarom pakt Payconiq by Bancontact uit met een reeks betaalbare cadeautips om mensen te inspireren en zo onrechtstreeks het gemak van de app voor online aankopen via Bancontact te illustreren. Om de link te leggen tussen Bancontact als online betaalmiddel en de Payconiq by Bancontact-app werden de cadeautips uitgewerkt in opvallend geel/blauw binnen de World of Beep van Payconiq. Het resultaat is een zeer herkenbare en kleurrijke combinatie geworden.
De campagne is gericht op het creëren van awareness rond online aankopen via Bancontact, op het stimuleren van het gebruik van de Payconiq by Bancontact-app voor online aankopen, en op app-downloads. Boondoggle ontwikkelde voor elk van die drie doelstellingen specifieke boodschappen en animaties in DOOH, social media posts, search ads, een instant social experience en een inspirerende landingspagina. Met een beperkt mediabudget lag de focus voornamelijk op programmatic media met DOOH als enige offline aanwezigheid.
Credits
Client team: Lotta de Meulenaere, Marie-Isabelle de Potter
Account team: Anne-Lore Vestraets, Sophie Gravensteyn, Julie De Kock
Strategy: Stijn Cox
Digital media strategy: Maud Colemont
Creative Director: Sven Nijs
Creative team: Els Verhofstede & Fabrice Van Hellemont
Copy: Lesley Dewilde, Vincent Abrams
Motion design: Dorien Bradt
Design: Stefaan De Vos
Producer: Bérengère Lurquin
Production: Jekyll & Hyde
Sound: Cobra
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]