Boondoggle ontwikkelde het volledige voting systeem voor Chivas The Venture, de jaarlijkse ondernemerswedstrijd van Chivas Regal. Het is een van de eerste releases van het Leuvense bureau binnen de globale digitale samenwerking met het whiskymerk. Boondoggle baseerde de bouw van het platform op Facebook en Sitecore.
In The Venture nemen 30 ondernemers uit minstens evenveel landen het tegen mekaar op om de titel van “social entrepreneur van het jaar” en het bijhorende prijzengeld in de wacht te slepen. Voor Chivas Regal is de wedstrijd een belangrijk communicatiekanaal naar de ondernemersdoelgroep. Daarnaast zorgt de afvalrace ook voor een grote PR-waarde. Stemmen voor de kandidaten van The Venture kan wekelijks op www.chivas.com.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]