Boondoggle is op zoek naar versterking. Om de juiste mensen te rekruteren, pakt het bureau uit met een opmerkelijke campagne op de grootste Belgische marketing- en communicatiewebsites: een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken. Adblockers zijn de vijand van de reclamesector, zou je denken. Toch gebruiken heel wat reclamemensen zélf een adblocker, tussen 10 en 15%.
“Dat zijn volgens ons de mensen die het, net als wij, anders willen aanpakken,” aldus creative director Sam De Vriendt. “Wij bouwen merken liever rond innovatieve services waar mensen echt iets aan hebben.” Om deze doelgroep, de adblockende ad people, te bereiken, installeerde Boondoggle een plugin bij pub.be en andere websites die de beoogde doelgroep kunnen bereiken (mm.be, bloovi.be) die het mogelijk maakt om adblock-gebruikers toch een boodschap te tonen. Ze kregen deze boodschap te zien: “You block ads, even if you work in advertising? Then maybe you’re the person we’re looking for.” De banner linkt door naar alle openstaande functies bij Boondoggle.
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]