Boondoggle is op zoek naar versterking. Om de juiste mensen te rekruteren, pakt het bureau uit met een opmerkelijke campagne op de grootste Belgische marketing- en communicatiewebsites: een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken. Adblockers zijn de vijand van de reclamesector, zou je denken. Toch gebruiken heel wat reclamemensen zélf een adblocker, tussen 10 en 15%.
“Dat zijn volgens ons de mensen die het, net als wij, anders willen aanpakken,” aldus creative director Sam De Vriendt. “Wij bouwen merken liever rond innovatieve services waar mensen echt iets aan hebben.” Om deze doelgroep, de adblockende ad people, te bereiken, installeerde Boondoggle een plugin bij pub.be en andere websites die de beoogde doelgroep kunnen bereiken (mm.be, bloovi.be) die het mogelijk maakt om adblock-gebruikers toch een boodschap te tonen. Ze kregen deze boodschap te zien: “You block ads, even if you work in advertising? Then maybe you’re the person we’re looking for.” De banner linkt door naar alle openstaande functies bij Boondoggle.
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]