Boondoggle rekruteert achter de adblocker


Boondoggle is op zoek naar versterking. Om de juiste mensen te rekruteren, pakt het bureau uit met een opmerkelijke campagne op de grootste Belgische marketing- en communicatiewebsites: een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken. Adblockers zijn de vijand van de reclamesector, zou je denken. Toch gebruiken heel wat reclamemensen zélf een adblocker, tussen 10 en 15%.
“Dat zijn volgens ons de mensen die het, net als wij, anders willen aanpakken,” aldus creative director Sam De Vriendt. “Wij bouwen merken liever rond innovatieve services waar mensen echt iets aan hebben.” Om deze doelgroep, de adblockende ad people, te bereiken, installeerde Boondoggle een plugin bij pub.be en andere websites die de beoogde doelgroep kunnen bereiken (mm.be, bloovi.be) die het mogelijk maakt om adblock-gebruikers toch een boodschap te tonen. Ze kregen deze boodschap te zien: “You block ads, even if you work in advertising? Then maybe you’re the person we’re looking for.” De banner linkt door naar alle openstaande functies bij Boondoggle.
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM
https://www.youtube.com/watch?v=PMXXEQ3oELM

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


