Reborn to be Alive zoekt orgaandonoren

Elk jaar sterven er mensen omdat ze niet tijdig een orgaandonor vinden. De wachtlijst voor orgaandonatie is dan ook veel te lang en de lijst met orgaandonoren veel te kort. Om daar iets aan te doen, startte Reborn to Be Alive samen met Duval Guillaume een campagne waarmee ze Belgen willen aanmoedigen om zich op te geven als orgaandonor. Omdat bewustzijn creëren rond zo'n gevoelige materie niet altijd even gemakkelijk is, kozen ze de opening van de Apple Store in Brussel als perfecte gelegenheid, want wachten is voor sommigen nu eenmaal een kwestie van leven of dood. Wat er precies gebeurde? Drie mensen die momenteel wachten op een orgaandonatie (of die al één kregen) deden mensen uit de wachtrij een speciaal bod: zij zouden hun plaats nemen in de wachtrij, omdat zij wachten op iets anders. Het enige wat de klant in ruil moest doen, was zichzelf registeren als orgaandonor. Want elke registratie telt.
Credits:
Executive Creative Director: Veronique Sels/Koenraad Lefever/Dries De Wilde
Copywriter: Karel De Mulder
Art Director: Arnaud Bailly
Account Manager: Jef Leysen
Tv producer: Marc Van Buggenhout/Tuyen Pham
Executive Producer: Jasper Moeyaert
Director: Dirk Domen
DOP/Cameraman: Pieter Deyaert
Producer: Eline Van Gramberen
Editor: Merlin Vandenbossche
Client: Raymond Van Ryckel
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]