Net ingecheckt bij Hotel Hungaria: Bout Holtof alias @huurwoordenaar. Als copywriter slash creatief directeur woont hij al 21 jaar in de reclamewereld. Hij vertoefde bij BBDO, TBWA, Boondoggle en Kunstmaan I Accenture Interactive. Hij maakte de Rode Duivels weer duivels bekend, zette de Tovergroentjes van Delhaize op tafel, liet ondernemers elkaar vinden met KBC Vindr, leerde de Belgen beleggen met Matti van Bolero, hielp Corona Direct verrassend door de coronacrisis, ... Als nieuwe creatief directeur zal hij samen met alle andere Hotelgangers nog meer van hetzelfde doen: straffe merkverhalen vertellen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]