Net ingecheckt bij Hotel Hungaria: Bout Holtof alias @huurwoordenaar. Als copywriter slash creatief directeur woont hij al 21 jaar in de reclamewereld. Hij vertoefde bij BBDO, TBWA, Boondoggle en Kunstmaan I Accenture Interactive. Hij maakte de Rode Duivels weer duivels bekend, zette de Tovergroentjes van Delhaize op tafel, liet ondernemers elkaar vinden met KBC Vindr, leerde de Belgen beleggen met Matti van Bolero, hielp Corona Direct verrassend door de coronacrisis, ... Als nieuwe creatief directeur zal hij samen met alle andere Hotelgangers nog meer van hetzelfde doen: straffe merkverhalen vertellen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








