Net ingecheckt bij Hotel Hungaria: Bout Holtof alias @huurwoordenaar. Als copywriter slash creatief directeur woont hij al 21 jaar in de reclamewereld. Hij vertoefde bij BBDO, TBWA, Boondoggle en Kunstmaan I Accenture Interactive. Hij maakte de Rode Duivels weer duivels bekend, zette de Tovergroentjes van Delhaize op tafel, liet ondernemers elkaar vinden met KBC Vindr, leerde de Belgen beleggen met Matti van Bolero, hielp Corona Direct verrassend door de coronacrisis, ... Als nieuwe creatief directeur zal hij samen met alle andere Hotelgangers nog meer van hetzelfde doen: straffe merkverhalen vertellen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]