Net ingecheckt bij Hotel Hungaria: Bout Holtof alias @huurwoordenaar. Als copywriter slash creatief directeur woont hij al 21 jaar in de reclamewereld. Hij vertoefde bij BBDO, TBWA, Boondoggle en Kunstmaan I Accenture Interactive. Hij maakte de Rode Duivels weer duivels bekend, zette de Tovergroentjes van Delhaize op tafel, liet ondernemers elkaar vinden met KBC Vindr, leerde de Belgen beleggen met Matti van Bolero, hielp Corona Direct verrassend door de coronacrisis, ... Als nieuwe creatief directeur zal hij samen met alle andere Hotelgangers nog meer van hetzelfde doen: straffe merkverhalen vertellen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]