Bouw eens een glasorgel met Looza's

Friendship is trouw aan zijn eigen motto, Unboring Life. Het Antwerpse reclamebureau presenteert een al even ontroerende als kinderlijke actie voor Looza: met de kundige hulp van de muzikanten van Roundhouse bedacht het eenvoudige glasorgels op basis van de iconische flesjes en strootjes van het merk: kopers van Looza krijgen een zogenaamde playsmat waarmee ze zelf hun melodietjes kunnen fabriceren, "van Beethoven tot Beyoncé." In een filmpje legt Friendship het hoe & waarom uit. Pret en verzet zijn gegarandeerd!
https://www.youtube.com/watch?v=bUQR6X9xroM
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]