Bowling Brands doet heldendaad voor M Leuven

Eerder dit jaar verzorgde Bowling Brands de visuele transformatie van M Leuven. Dit keer trok het bureau de huisstijl door op maat van kinderen.
Ieder jaar organiseert M Leuven een parcours waar gezinnen de huiscollectie van M kunnen ervaren aan de hand van verschillende uitdagingen. Op deze manier wil het museum de allerkleinsten verbinden met kunst. Het thema van dit jaar: de helden van M.
Bowling Brands illustreerde een held, die in verschillende gedaantes verandert doorheen het parcours. Onderliggend illustreert deze held dat er geen stereotiepen bestaan. Iedereen heeft een talent en iedereen is daardoor een held.
Credits:
Client: M Leuven
Creative Director: Christophe Ghewy
Strategy Director: Gwenn Nevelsteen
Head of Design: Jan Sidgwick
Illustrator: Lucia Biancalana
Graphic Designer: Sam Allemand
Project Manager: Lotte Van Heddegem

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





