Bowling Brands doet heldendaad voor M Leuven

Eerder dit jaar verzorgde Bowling Brands de visuele transformatie van M Leuven. Dit keer trok het bureau de huisstijl door op maat van kinderen.
Ieder jaar organiseert M Leuven een parcours waar gezinnen de huiscollectie van M kunnen ervaren aan de hand van verschillende uitdagingen. Op deze manier wil het museum de allerkleinsten verbinden met kunst. Het thema van dit jaar: de helden van M.
Bowling Brands illustreerde een held, die in verschillende gedaantes verandert doorheen het parcours. Onderliggend illustreert deze held dat er geen stereotiepen bestaan. Iedereen heeft een talent en iedereen is daardoor een held.
Credits:
Client: M Leuven
Creative Director: Christophe Ghewy
Strategy Director: Gwenn Nevelsteen
Head of Design: Jan Sidgwick
Illustrator: Lucia Biancalana
Graphic Designer: Sam Allemand
Project Manager: Lotte Van Heddegem
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]