Gaia en 86% van de Belgen* vinden dat dieren een plaats verdienen in de Belgische Grondwet. Om politici aan te sporen om deze grondwetswijziging door de te voeren, vroeg Gaia aan Bowling Brands een TV-spot te realiseren. Bowling vond inspiratie in de baseline van de organisatie ‘Gaia - voice of the voiceless’. Dieren hebben immers geen notie van de Grondwet en daarom moeten wij en de politici het voor hen opnemen om de dieren eindelijk fundamenteel te beschermen. De spot wordt momenteel uitgezonden in Wallonië en Vlaanderen:
* Ipos-onderzoek
Technische fiche
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann De Greef – Michel Vandenbosch
Bureau: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Marilyn Blondé
Productie: Czar
Media: Zenith
Met extra dank aan: Animaux en péril voor de locatie en het werk dat ze verrichten voor dieren in nood.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]