Gaia en 86% van de Belgen* vinden dat dieren een plaats verdienen in de Belgische Grondwet. Om politici aan te sporen om deze grondwetswijziging door de te voeren, vroeg Gaia aan Bowling Brands een TV-spot te realiseren. Bowling vond inspiratie in de baseline van de organisatie ‘Gaia - voice of the voiceless’. Dieren hebben immers geen notie van de Grondwet en daarom moeten wij en de politici het voor hen opnemen om de dieren eindelijk fundamenteel te beschermen. De spot wordt momenteel uitgezonden in Wallonië en Vlaanderen:
* Ipos-onderzoek
Technische fiche
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann De Greef – Michel Vandenbosch
Bureau: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Marilyn Blondé
Productie: Czar
Media: Zenith
Met extra dank aan: Animaux en péril voor de locatie en het werk dat ze verrichten voor dieren in nood.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]