Gaia en 86% van de Belgen* vinden dat dieren een plaats verdienen in de Belgische Grondwet. Om politici aan te sporen om deze grondwetswijziging door de te voeren, vroeg Gaia aan Bowling Brands een TV-spot te realiseren. Bowling vond inspiratie in de baseline van de organisatie ‘Gaia - voice of the voiceless’. Dieren hebben immers geen notie van de Grondwet en daarom moeten wij en de politici het voor hen opnemen om de dieren eindelijk fundamenteel te beschermen. De spot wordt momenteel uitgezonden in Wallonië en Vlaanderen:
* Ipos-onderzoek
Technische fiche
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann De Greef – Michel Vandenbosch
Bureau: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Marilyn Blondé
Productie: Czar
Media: Zenith
Met extra dank aan: Animaux en péril voor de locatie en het werk dat ze verrichten voor dieren in nood.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]