In 2018 introduceerde Bowling Brands de figuur Napoleon. Hij is sindsdien de hoofdrolspeler van de saga van ‘Napoleon Sports & Casino’. Vorig jaar tijdens het WK voetbal nam Napoleon de supporters op sleeptouw en gingen ze hun triomfen tegemoet. Na het WK zorgde hij voor een extra dosis spanning door spelelementen te introduceren in het gewone leven.
Nu staat hij meer dan ooit symbool voor de ultieme spanning. Als een thrillmaster neemt hij wie het ook maar wil naar ongekende hoogtes van spanning. De spot loopt zowel op de Nederlandstalige als Franstalige zenders.
Credits:
Client: Napoleon Sports & Casino
Marketing Manager: Tine Tondeur
Agency: Bowling Brands
Concept & creatie: Christophe Ghewy
Project management: Marilyn Blondé
Productiehuis: Lovo films
Producer: Bert Brulez
Regisseur: Dr. Bowman

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




