Net zoals vorig jaar verzorgt Bowling Brands ook dit jaar de campagne van Vlam Sierteelt (Groen Van Bij Ons). Vorig jaar was het hart van de campagne een online test. Dit jaar zet Vlam in op de wetenschappelijk bewezen kracht van bloemen.
Het hoogtepunt ligt rond mei (Moederdag), maar ook Valentijn is een belangrijk momentum. Ook hier wil Vlam bloemen extra in de kijker zetten.
Momenteel loopt de Valentijnscampagne, met als thema ‘de Power van de Flower’. Bloemen zorgen voor langdurig genot. De beste reden om bloemen te kopen voor je geliefde en een mooie trekker voor de Valentijnscampagne. Trillende vazen met bloemen spelen de hoofdrol in de online video’s en banners. Op subtiele wijze tonen ze het lange liefdesspel dat zich net buiten beeld afspeelt. Om deze wetenschap verder uit te dragen, nam seksuologe en psychotherapeute Sara Taels het onderwerp vanuit haar expertise onder de loep in de geschreven pers. Ook Nostalgie neemt langdurig genot en bloemen een week mee.
Credits
Client: VLAM – Groen Van Bij Ons
Client contact: Marie Arnauts
Creative Director: Christophe Ghewy
Strategic Director: Gwenn Nevelsteen
Video: Ian Segal
Creative: Dennis Deckx
Project Manager: Lies De Vos en Arnar Gunnlaugsson
In samenwerking met: The Pool en Mindshare
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]