Bowling en ZEB worden lid van Cyclo Club Marcel

Christophe Ghewy (creative partner van Bowling) ligt aan de basis van het modemerk Le Fabuleux Marcel de Bruxelles, dat in 2015 aan de multibrand fashion store ZEB werd verkocht. Bowling verzorgt nog steeds de marketing van de fabuleuze marcellekes en gaat nu samen met ZEB een stap verder. Samen lanceren ze een nieuwe collectie van vrijetijdskleding geïnspireerd door de wielersport: T-shirts, polo’s, sweaters en knitwear. Bowling is verantwoordelijk voor de look-en feel, branding en design van de collectie, die de naam Cyclo Club Marcel krijgt. Zeb is verantwoordelijk voor de productie en de verkoop in haar 60 winkels en via hun webshop.
Het succes van een merk wordt bepaald op verschillende niveaus, legt Christophe Ghewy uit: "Van branding over packaging, marketing en de customer journey tot het product zelf. Soms blijft Bowling in de klassieke rol van een reclamebureau, van een go-to-market plan tot een campagne. Met dit project engageert Bowling zich ook voor de kern van een business, namelijk het product zelf."
Bowling en Zeb gaan een langdurig partnership aan. Het werk van Bowling stopt immers niet met de oplevering van een brand book of een campagne. Twee keer per jaar ligt er een nieuwe collectie in de winkel. De Cyclo Club Marcel-collectie is vanaf december te koop in alle Zeb-winkels.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]