In een nieuwe televisiespot bouwen Bowling en Napoleon Games verder op de figuur Napoleon, die ze hebben neergezet tijdens het WK. De resultaten tonen aan dat de merkattributie hierdoor aanzienlijk is gestegen. Bovendien kan de figuur makkelijk worden ingezet voor de verschillende entiteiten van Napoleon Games. Hierdoor stijgt niet alleen de herkenbaarheid, maar het merk heeft ook meer eenheid gekregen.
Daar waar de focus tijdens het WK lag op sport betting, staat in deze spot het casino centraal. Napoleon verwijst natuurlijk naar de historische figuur, maar in de campagnes krijgt hij een hedendaagse look. Met zijn korte woorden en mijmeringen treedt hij op als een soort dirigent van spanning, sfeer en actie. De spot loopt momenteel op de zenders van SBS, Medialaan en Transfer.
Credits:
Client: Napoleon Sports & Casino
Marketing Manager: Tine Tondeur / Francesco Postiglione
Agency: Bowling Brands
Concept & creatie: Christophe Ghewy
Project management: Lies De Vos
Strategy: Gwenn Nevelsteen
Productiehuis: Czar
TV-producer: Maarten De Sutter
Regisseur: Salsa
Sound: Sonhouse
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]