Bowling peilt naar uw financiële kennis

Voor het vijfde jaar op rij werkte Rabobank.be, in samenwerking met De Standaard, een test uit waarmee gepeild wordt naar de financiële kennis van de Belgen. Om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan deze test creëerde Bowling een campagne op radio, in print en online.
Wie bewust wil omgaan met geld, kan maar beter goed geïnformeerd zijn. Rabobank.be biedt haar klanten dan ook praktische info en handige tools aan. Uit de voorgaande edities en ook nu weer blijkt dat de Rabobank.be-klanten beduidend beter scoren dan andere Belgen.
Hoe brengt u het ervan af? Doe de test op www.rabobanktest.be.
Credits
Client: Rabobank.be
Contact: Koen Baecke
Agency: Bowling
Strategy: Gwenn Nevelsteen – Christophe Ghewy
CD: Christophe Ghewy
Graphic Design: Jan Sidgwick
Online: Peter Van Wijnaerde
Web development: Wijs
Radio: Christophe Ghewy- Sonicville
Mediabureau: Space
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]