Bowling peilt naar uw financiële kennis

Voor het vijfde jaar op rij werkte Rabobank.be, in samenwerking met De Standaard, een test uit waarmee gepeild wordt naar de financiële kennis van de Belgen. Om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan deze test creëerde Bowling een campagne op radio, in print en online.
Wie bewust wil omgaan met geld, kan maar beter goed geïnformeerd zijn. Rabobank.be biedt haar klanten dan ook praktische info en handige tools aan. Uit de voorgaande edities en ook nu weer blijkt dat de Rabobank.be-klanten beduidend beter scoren dan andere Belgen.
Hoe brengt u het ervan af? Doe de test op www.rabobanktest.be.
Credits
Client: Rabobank.be
Contact: Koen Baecke
Agency: Bowling
Strategy: Gwenn Nevelsteen – Christophe Ghewy
CD: Christophe Ghewy
Graphic Design: Jan Sidgwick
Online: Peter Van Wijnaerde
Web development: Wijs
Radio: Christophe Ghewy- Sonicville
Mediabureau: Space
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]