De zomer van 2020 wordt de zomer van verandering. Niet alleen zal de Belg de eigen regio (her)ontdekken als vakantiebestemming, het is eveneens de start van een nieuw en duurzaam toerisme. Voor Toerisme Vlaanderen is toerisme immers economie én zo veel meer. Toerisme moet rekening houden met de reiziger, de lokale ondernemer, de bewoners én de plek. We moeten er allemaal beter van worden. In de weekendkrant van alle Belgische kranten van 6 juni verscheen er een extra katern van 8 pagina’s over deze nieuwe visie van Toerisme Vlaanderen, gebracht door Bowling Brands. Die moet, naast de algemene campagne Vlaanderen Vakantieland, voor extra inspiratie zorgen rond ‘het nieuwe reizen’.
Credits
Agency: Bowling Brands
Creatief Directeur Christophe Ghewy
Head of Strategy: Gwenn Nevelsteen
Design: Jan Sidgwic
Copy: Gwenn Nevelsteen, Rudy Van Camp, Supermoon, Mark Coenen
Illustraties: Mellon
Klant: Toerisme Vlaanderen (Elke Dens, Marianne Janssens)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]