Productiehuis Bozon sprak met Deens filmregisseur Martin Aamund in hun derde 'Director's Talk'. Martin Aamund heeft een stijl die ergens tussen realiteit en fantasie zweeft, dankzij een verbintenis die hij heeft met de speelse verbeelding die we als kind allemaal hebben. Terwijl een groot aantal briefings vandaag vraagt om 'authentieke, geloofwaardige' en 'echte' verhalen, zegt hij: "Je moet een kijker eerlijk aanspreken om je boodschap over te dragen, maar je kan ook eerlijk zijn over fantasie.” Martin Aamund praat over zijn ervaringen als regisseur in de verschillende werkomgevingen over de hele wereld, en hoe hij de sector heeft zien veranderen in de bijna 30 jaar dat hij er in meedraait.
Lees het volledige interview hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]