Vele kleintjes maken een grote. Dat hebben ze duidelijk begrepen bij bpost bank. Voor elke betaling uitgevoerd met de bankkaart, stort bpost bank 1 cent terug op de bankrekening (op de Rekening bpost bank en de Jongerenrekening) van haar klanten. Om die boodschap te ondersteunen, wordt vanaf 11 juli een grote mediacampagne opgezet: televisiespots op verschillende Nederlandstalige en Franstalige zenders, een grote affichage campagne via het netwerk van JC Decaux, een digitale campagne, sociale media, een brede selectie aan dagbladen en visibiliteit in 660 postkantoren (POS).
De campagne kadert binnen de vernieuwde positionering van bpost bank, met haar nieuwe baseline “zoveel is duidelijk”. bpost bank kiest voor duidelijke en klare taal naar haar klanten, en dit in tegenstelling tot de financiële wereld dat voor de man in de straat steeds ingewikkelder wordt. Het medialuik van de campagne wordt verzorgd door Space, terwijl de creatie door DDB wordt uitgevoerd.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





