bpost brengt Tomorrowland dj’s tot bij u thuis

In zijn zoektocht naar een nieuwe postzegel die de hedendaagse jongerencultuur symboliseert, ging bpost de festivalweide op. Zo kwamen ze met een speciale Tomorrowland postzegel die diende als aandenken voor de minstens 400.000 aanwezige muziekliefhebbers. Om de verkoop ervan te promoten, bracht bpost de Tomorrowlandbeleving tot bij de mensen thuis via exclusieve Tomorrowlandpakketten.
Tomorrowland is waarschijnlijk een van de weinige festivals met een postkantoor op het festivalterrein. Daar konden de aanwezigen hun herinneringen aan het festival wereldwijd verspreiden, dankzij een unieke Tomorrowland postzegel. Tomorrowland stond in voor het ontwerp van de postzegel. Een speciale opdruk op het blaadje werkte het geheel af.Om de gloednieuwe postzegel te promoten, verscheen deze uitgifte met een uniek themapakket rond Tomorrowland dat werd verstuurd als Direct Mail. De opvallende set bestond uit vijf identieke postkaarten, aangeboden in een stijlvolle kartonnen omslag met de typische fantasierijke look en feel van het festival. Om het plaatje compleet te maken, konden de ontvangers de postkaarten dankzij innovatieve technologieën afspelen op hun platenspelers thuis, waarna één van de grootste danceklassiekers uit de Belgische geschiedenis weerklonk: Push met Universal Nation.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]