In zijn zoektocht naar een nieuwe postzegel die de hedendaagse jongerencultuur symboliseert, ging bpost de festivalweide op. Zo kwamen ze met een speciale Tomorrowland postzegel die diende als aandenken voor de minstens 400.000 aanwezige muziekliefhebbers. Om de verkoop ervan te promoten, bracht bpost de Tomorrowlandbeleving tot bij de mensen thuis via exclusieve Tomorrowlandpakketten.
Tomorrowland is waarschijnlijk een van de weinige festivals met een postkantoor op het festivalterrein. Daar konden de aanwezigen hun herinneringen aan het festival wereldwijd verspreiden, dankzij een unieke Tomorrowland postzegel. Tomorrowland stond in voor het ontwerp van de postzegel. Een speciale opdruk op het blaadje werkte het geheel af.Om de gloednieuwe postzegel te promoten, verscheen deze uitgifte met een uniek themapakket rond Tomorrowland dat werd verstuurd als Direct Mail. De opvallende set bestond uit vijf identieke postkaarten, aangeboden in een stijlvolle kartonnen omslag met de typische fantasierijke look en feel van het festival. Om het plaatje compleet te maken, konden de ontvangers de postkaarten dankzij innovatieve technologieën afspelen op hun platenspelers thuis, waarna één van de grootste danceklassiekers uit de Belgische geschiedenis weerklonk: Push met Universal Nation.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]