Bpost start competitie

Bpost opent de competitie voor haar communicatie, media en activering/content. De pitch heeft betrekking op twee loten: Transversal Lead Agency (met inbegrip van media) en Activation, digital and content agency (met inbegrip van employer branding). Geïnteresseerde bureaus kunnen zich voor beide loten aanmelden. De totale waarde van het budget wordt geschat op 9,5 miljoen euro, waarvan 6 miljoen voor het eerste lot. Momenteel werkt Bpost vooral samen met TBWA. Noot: PitchPoint zal de adverteerder in deze oefening begeleiden...

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





