Bpost start competitie

Bpost opent de competitie voor haar communicatie, media en activering/content. De pitch heeft betrekking op twee loten: Transversal Lead Agency (met inbegrip van media) en Activation, digital and content agency (met inbegrip van employer branding). Geïnteresseerde bureaus kunnen zich voor beide loten aanmelden. De totale waarde van het budget wordt geschat op 9,5 miljoen euro, waarvan 6 miljoen voor het eerste lot. Momenteel werkt Bpost vooral samen met TBWA. Noot: PitchPoint zal de adverteerder in deze oefening begeleiden...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]