Bpost opent de competitie voor haar communicatie, media en activering/content. De pitch heeft betrekking op twee loten: Transversal Lead Agency (met inbegrip van media) en Activation, digital and content agency (met inbegrip van employer branding). Geïnteresseerde bureaus kunnen zich voor beide loten aanmelden. De totale waarde van het budget wordt geschat op 9,5 miljoen euro, waarvan 6 miljoen voor het eerste lot. Momenteel werkt Bpost vooral samen met TBWA. Noot: PitchPoint zal de adverteerder in deze oefening begeleiden...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]