Bpost start competitie

Bpost opent de competitie voor haar communicatie, media en activering/content. De pitch heeft betrekking op twee loten: Transversal Lead Agency (met inbegrip van media) en Activation, digital and content agency (met inbegrip van employer branding). Geïnteresseerde bureaus kunnen zich voor beide loten aanmelden. De totale waarde van het budget wordt geschat op 9,5 miljoen euro, waarvan 6 miljoen voor het eerste lot. Momenteel werkt Bpost vooral samen met TBWA. Noot: PitchPoint zal de adverteerder in deze oefening begeleiden...

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






