Na zijn selectie koos Brailleliga voor secondfloor om nieuwe communicatie-uitdagingen op te nemen. Het bureau werkte dit najaar de jaarlijkse campagne van de Brailleliga voor 2017 uit, alsmede de accentuering van zijn vele diensten aan de blinden en slechtzienden.
"We waren vooral ontroerd en onder de indruk van de actie van de Brailleliga voor zoveel blinde of slechtziende Belgen. Voor ons was het hartveroverend! We zijn zeer verheugd te zijn geselecteerd na een spannende strategische oefening en trots om op lange termijn samen te werken met de Brailleliga voor vele uitdagingen," zegt Olivier Bialek, managing director van secondfloor.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]