Brand design en graphic identity: bruggen bouwen tussen business en creativiteit

4schools / Communication / News

Komt u vaak in contact met visuele communicatie maar bent u geen designer? Wilt u meer inzicht en controle over de visuele communicatie van uw merk, van de positionering en strategie tot aan de uiteindelijke visuele uitwerking? Dan helpt het boek ‘Brand design & graphic identity’ - een uitgave van Pelckmans - u op weg. Auteurs zijn Thomas Van Ryckeghem, docent grafisch ontwerp, multimedia en marketing aan de hogeschool B en coördinator van Studio 8, het pop-upreclamebureau van UCLL, en Tim Vandervaeren,  die freelancet als grafisch ontwerper en les geeft aan UCLL en Odisee Brussel.

Als kerst op de taart presenteren ze succesvolle en inspirerende brandingprojecten van enkele gerenommeerde marketing- en reclamebureaus (Duval Branding - Bridgeneers - WeWantMore - Mr. Henry - SKINN Branding Agency - Today | branding agency - Boil® / Branding agency - Coast Agency - Blue Mango Design -We make. - Quatre Mains - Branding & Packaging Design).  Zo krijgt u een beter inzicht in hoe theorie omgezet wordt naar praktijk.