Brandy verwelkomt Jeroen Depauw en Willem Langlet

News / People

Het creatieve team van Brandy is uitgebreid met twee nieuwe gezichten. Jeroen Depauw is sinds enkele maanden aan de slag als audioproducer. En Willem Langlet start als music production manager. Met dit duo wil het Brusselse branding agency zijn internationale reputatie op vlak van sonic branding verstevigen.

Brandy creëert en produceert al enkele decennia sonic branding voor o.a. Qmusic, Radio Contact, MNM, Musiq’3, Joe, Willy, VTM en HLN in België. Maar ook tientallen Europese mediabrands doen een beroep op Brandy. Vooral op radiostations in Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en Nederland is vormgeving te horen die in België werd geproduceerd. “De mediawereld ondergaat in een enorme transformatie. Sterke mediabrands willen zich onderscheiden en vinden in Brandy de juiste partner om dat te realiseren. We groeien momenteel sterk in België maar we koesteren ook mooie internationale ambities. En die gaan we aan met twee toptalenten,” vertelt Diederik Decraene, managing director bij Brandy.

Audioproducer Jeroen Depauw wil na zijn passage bij het content marketingbureau The Fat Lady zich 100% op klank concentreren. Na enkele maanden is hij al uitgegroeid tot een vaste waarde bij Brandy. “Het is kicken als ik besef dat ons werk elke dag door miljoenen mensen in heel de wereld wordt beluisterd,” steekt Jeroen zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken.

Samen met creatief directeur Tom Van der Biest vormt Willem Langlet vanaf nu een team. Hij gaat als music production manager muzikale projecten van Brandy begeleiden en sturen. Na zijn muzikale scholing en ervaring met enkele Belgische topartiesten zoals Axelle Red en Emma Bale kan hij nu verder kleur geven aan de sonic identity van internationale mediabrands.