Brandzone Louiza in het teken van Maredsous en Belgitude

Maredsous viert zijn 70e verjaardag en om deze mijlpaal in stijl te vieren, geeft het beroemde kaasmerk ons 70 redenen om van Maredsous-kaas te houden. Een reeks redenen die alle Belgen zullen doen glimlachen dankzij het gebruik van lokale slogans. Maredsous spreekt de lokale roots aan met dialecten en woordspelingen en natuurlijk met Belgische humor. Een gepersonaliseerde boodschap om te ontdekken in Henegouwen, Luik, West-Vlaanderen en Antwerpen.
Een creatieve en eigenzinnige campagne die door een frisse en levendige affiche in de kijker gezet wordt. Deze campagne wordt versterkt op het Louizaplein met een brandzone die enkele van de 70 redenen om van Maredsous te houden viert. Een unieke en kleurrijke aankleding van het Louizaplein. Het is een mooie knipoog naar epische plekken van Brussel. Naast de brandzone Louiza is de campagne ook beschikbaar in OOH in heel België en in DOOH en pDOOH (programmatic DOOH) in Brussel en Luik. De pDOOH maakt het mogelijk om een stap verder te gaan op het vlak van personalisatie dankzij een verschillende digitale boodschap naargelang het tijdstip van de dag: lunch 's middags en aperitief aan het einde van de dag.
Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Fromagerie Bel (Maredsous), Publicis, Becoming, Outsight en JCDecaux.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]