Maredsous viert zijn 70e verjaardag en om deze mijlpaal in stijl te vieren, geeft het beroemde kaasmerk ons 70 redenen om van Maredsous-kaas te houden. Een reeks redenen die alle Belgen zullen doen glimlachen dankzij het gebruik van lokale slogans. Maredsous spreekt de lokale roots aan met dialecten en woordspelingen en natuurlijk met Belgische humor. Een gepersonaliseerde boodschap om te ontdekken in Henegouwen, Luik, West-Vlaanderen en Antwerpen.
Een creatieve en eigenzinnige campagne die door een frisse en levendige affiche in de kijker gezet wordt. Deze campagne wordt versterkt op het Louizaplein met een brandzone die enkele van de 70 redenen om van Maredsous te houden viert. Een unieke en kleurrijke aankleding van het Louizaplein. Het is een mooie knipoog naar epische plekken van Brussel. Naast de brandzone Louiza is de campagne ook beschikbaar in OOH in heel België en in DOOH en pDOOH (programmatic DOOH) in Brussel en Luik. De pDOOH maakt het mogelijk om een stap verder te gaan op het vlak van personalisatie dankzij een verschillende digitale boodschap naargelang het tijdstip van de dag: lunch 's middags en aperitief aan het einde van de dag.
Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Fromagerie Bel (Maredsous), Publicis, Becoming, Outsight en JCDecaux.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]