PUB nodigt u graag uit op 30 september, vanaf 8 uur, voor een Breakfast Session rond het thema van marketing personalisation. U dacht alles al te weten? Jonathan Wuurman, marketing automation evangelist bij Actito, zal u het tegendeel bewijzen.
“Personalisatie is een verbintenisvector die nog steeds niet erg gewaardeerd wordt door marketeers. Tijdens een ochtendsessie delen we onze aanpak door middel van een formule en een gids zodat u deze de volgende dag op uw bedrijf kan toepassen.”
Waar? PUB House, Arianelaan 5, 1200 Brussel
Hoe? Bus 45 (St-Vincentius/Permeke) ou 79 (Schuman), halte Ariane. Gratis parking aan Caméléon of op de Arianelaan.
Info? laetitia.fervaille@pub.be
Tarieven? Early Bird (tot en met 20.09.19): PUB Member - 60€, Niet-abonnee: 150€. Normaal ticket (vanaf 21.09.19): PUB Member - 120€, Niet-abonnee: 240€. Formule3 sessies : PUB Member - 150€, Niet-abonnee: 300€. Prijzen exc. BTW.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]