PUB nodigt u graag uit op 30 september, vanaf 8 uur, voor een Breakfast Session rond het thema van marketing personalisation. U dacht alles al te weten? Jonathan Wuurman, marketing automation evangelist bij Actito, zal u het tegendeel bewijzen.
“Personalisatie is een verbintenisvector die nog steeds niet erg gewaardeerd wordt door marketeers. Tijdens een ochtendsessie delen we onze aanpak door middel van een formule en een gids zodat u deze de volgende dag op uw bedrijf kan toepassen.”
Waar? PUB House, Arianelaan 5, 1200 Brussel
Hoe? Bus 45 (St-Vincentius/Permeke) ou 79 (Schuman), halte Ariane. Gratis parking aan Caméléon of op de Arianelaan.
Info? laetitia.fervaille@pub.be
Tarieven? Early Bird (tot en met 20.09.19): PUB Member - 60€, Niet-abonnee: 150€. Normaal ticket (vanaf 21.09.19): PUB Member - 120€, Niet-abonnee: 240€. Formule3 sessies : PUB Member - 150€, Niet-abonnee: 300€. Prijzen exc. BTW.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]