- 19/11/2020 14:00
- Online!
We mogen elkaar nog even niet in het echt zien! Met dank aan Covid-19... We passen ons dus aan en hebben voor u een 100% digitale sessie in petto. Take a Break op 19 november om 14 uur. Jawel, de PUB Breakfast Sessions worden Take a Break Sessions!
In de huidige maatschappij vol onzekerheid lijkt de toekomst van de winkels, de pijlers van onze maatschappij, in gevaar te komen. Contactloze betalingen en leveringen, de ontwikkeling van webshops,... hebben aangetoond dat, in moeilijke omstandigheden, bedrijfsplannen zich kunnen aanpassen en dat we het ook zonder fysieke ontmoetingen kunnen stellen.
Wat zijn onder dergelijke omstandigheden de mogelijkheden voor winkels om het hoofd te bieden aan alle uitdagingen die op hen afkomen? Zullen klanten altijd naar de winkel blijven komen om hun aankopen te doen of zal de digitalisering van het winkelen steeds meer ingang vinden? Dit zijn enkele van de vragen die Jérémy Bastin en Lucile Gouverne (Vanksen) tijdens onze sessie zullen beantwoorden op basis van hun studie over drive-to-store. Die werd trouwens heel recent aangepast aan de huidige situatie en focust nu op het genereren van digitale leads en drive-to-webstore. Ook ons consumentengedrag tijdens Covid-19 werd onder de loep genomen.
Zet alvast uw koffie en uw koekjes klaar en doe mee!
Het PUB-team
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]