Brecht Caveye

“In Kortrijk volgde ik de opleiding New Media and Communication Technology aan Howest, een richting die inspeelt op een maatschappij waar all things internet koning is. In mijn laatste jaar bedacht ik samen met een medestudent een ambitieus project. We ontwikkelden met name EatSafe: een app die mensen met voedselallergieën of intoleranties helpt in de zoektocht naar restaurants en winkels die daar rekening mee houden. En met succes, EatSafe won verschillende prijzen!
Mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging eindigde een klein half jaar geleden toen ik aan de slag ging bij King George, ook gekend als the mad creative agency, in Sint-Niklaas. Het is een inspirerende werkomgeving waar ik een jong en ambitieus team versterk als web developer. Mijn doel is om de digitale tak van King George nog meer uit te bouwen. Naast het ontwikkelen van grafische websites en webshops verweef ik het digitale in onze creatieve strategieën.
Het internet staat nooit stil, ik volg de trends en evoluties in web development dan ook op de voet. En dat zullen m’n collega’s geweten hebben!”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]