Brexit, business as (un)usual

De Brexit is happening. Denkt men toch. En ongelooflijk: met amper meer dan één maand op de teller blijft het onduidelijk hoe die Brexit eruit moet zien. Ondernemers die zaken doen met het Verenigd Koninkrijk hebben lang de kat uit de boom gekeken. Maar als ze niet snel maatregelen voorzien, zitten ze straks met een flinke kater. Daarom schudt communicatiebureau Absoluut in opdracht van Flanders Investment & Trade (FIT) nog eens stevig aan de boom. Want er is geen dag meer te verliezen om je bedrijf Brexit-proof te maken. En daar helpt FIT hen graag bij met praktische tips en advies.
Om alle veranderingen in de kijker te zetten, kwam Absoluut met de slogan op de proppen: “Brexit, business as (un)usual.” We blijven verder ondernemen met het VK, alleen zal het er anders aan toe gaan. Quite peculiar. De radiocampagne werd begin deze week gelanceerd met een radiospot op Radio 1 en Studio Brussel. De insteek? Een scheiding tussen twee personen (VK en de EU) en de gevolgen voor hun omgeving. Er volgt ook een infomercial op Radio 1 met Claire Tillekaerts, CEO van FIT. Zij geeft drie weken lang tips om je bedrijf klaar te stomen voor de Brexit. Die tips verschijnen ook op bierkaartjes. Per slot van rekening is de Brexitsituatie even slikken en moet je dat alles kunnen doorspoelen. De hele campagne loopt ook op social campagne (Facebook, LinkedIn en Twitter) en wordt ondersteund met een flinke Google search-campagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]