Na de re-branding van de formats van Brico, BricoPlanit en BricoCity afgelopen jaar, was het nu tijd om het merk Brico ook online duidelijk zichtbaar te maken. Vanaf nu zijn de drie verschillende merken, Brico, BricoPlanit en BricoCity, te vinden op één gezamenlijke website, namelijk Brico.be. Producten en diensten van de 156 verkooppunten werden ondergebracht onder deze website, wat het voor de consument gemakkelijker maakt. Meer dan 45.000 producten zijn online beschikbaar en kunnen thuis worden geleverd. Daarnaast is het ook eenvoudig om producten te reserveren en ze op te ophalen in een winkel naar keuze.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]