Na de re-branding van de formats van Brico, BricoPlanit en BricoCity afgelopen jaar, was het nu tijd om het merk Brico ook online duidelijk zichtbaar te maken. Vanaf nu zijn de drie verschillende merken, Brico, BricoPlanit en BricoCity, te vinden op één gezamenlijke website, namelijk Brico.be. Producten en diensten van de 156 verkooppunten werden ondergebracht onder deze website, wat het voor de consument gemakkelijker maakt. Meer dan 45.000 producten zijn online beschikbaar en kunnen thuis worden geleverd. Daarnaast is het ook eenvoudig om producten te reserveren en ze op te ophalen in een winkel naar keuze.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]