Bridgeneers en Broederlijk Delen zoeken hardcore activisten voor 25%-revolutie

Ken je dat? Je ziet op het nieuws alwéér beelden van onrechtvaardigheid in de wereld. Je begint innerlijk te koken en je wilt er nú iets aan veranderen! Goed nieuws. Dankzij Broederlijk Delen hoef je je niet aan te sluiten bij een ondergrondse protestgroep. Nee, strijden tegen het onrecht in de wereld, dat doe je door je aan te sluiten bij de 25%-revolutie. Communicatiebureau Bridgeneers ging de strijd mee aan en werkte vastberaden de campagne uit.
Klaar om hardcore activist te worden op jouw manier?
Met 25% kunnen we het 100% anders doen. De slogan waarmee Broederlijk Delen en Bridgeneers vorig jaar de 25%-revolutie lanceerden, is duidelijk: wanneer een kleine groep genoeg druk zet, dan ligt systeemverandering voor het grijpen. Je hoeft dus geen revolutionair te zijn om een revolutie te ontketenen. En dat mag je wel heel letterlijk nemen. Want wie al eens een actie op poten zette of een gift deed voor het goede doel, wie lid is van een Facebookgroep die naar een betere wereld streeft of het manifest van de 25%-revolutie op de website van Broederlijke Delen ondertekende, die mag zich een hardcore activist noemen.
Om die revolutie kracht bij te zetten, zorgde Bridgeneers voor een opvallende video- en radiospot. Vanaf 27 februari is de TV-spot als Boodschap van Algemeen Nut te zien op één en Canvas en de radiospot te horen op Radio 1 en Radio 2. Via de website kan campagnemateriaal aangevraagd worden. En op de sociale media van Broederlijk Delen worden verschillende hardcore activisten in de kijker gezet. Zit er ook een hardcore activist in jou?
Credits
Creatie: Team Bridgeneers
Ronny Schildermans – creatief directeur
Laura Baert – account director
Tom Dehaes - strategy manager
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]