Bridgeneers en Limburg.net, da’s proper gedaan

Wat heeft je trouwe viervoeter te maken met pakweg je wekelijkse Humo? Het antwoord: recyclage. Want een plastic wikkel van een magazine doet even goed dienst als een hondenpoepzakje. En zo hebben slimme sorteerders uit Limburg en Diest nog massa’s tips in petto. In een langlopende campagne van Bridgeneers voor Limburg.net inspireren ze elkaar: via Het Belang van Limburg, affichage, sociale media en met een televisiespot waarin je de stem van Charlotte Timmers herkent.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





