Bridgeneers en Loïc van Impe zetten toegankelijkheid op het menu

Hoe vaak overkomt het je dat je zonodig moet, maar door een trapje de toiletten niet kan bereiken? Voor mensen met een beperking is het helaas dagelijkse kost. Over tv-koks gesproken. Samen met Loïc van Impe trok ervaringsexpert Seppe naar de Mechelse horeca om de toegankelijkheid aan een grondige inspectie te onderwerpen. Maken nog meer deel uit van deze campagne van Bridgeneers voor INTER: de website iedereenoveral.be die toegankelijke horecazaken in kaart brengt. En een onlinetijdschrift boordevol tips en quick wins voor uitbaters.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





