Bridgeneers en Slagerij Rondou zorgen voor een kaskraker in Leuven

Leuven davert op zijn grondvesten. In de Pensstraat eindigt een tijdperk: Filip en Siona van Slagerij Rondou, hofleverancier van Dagelijkse Kost, geven de fakkel door. Voor velen zijn ze ereburgers. Mede dankzij hun burgers. De opvolging staat al klaar. Robbe en Robrecht nemen het hakmes over en schrijven het volgende hoofdstuk. Een sequel.
En bij een sequel denk je aan Hollywood. Precies daarom koos communicatiebureau Bridgeneers voor een filmische aanpak. Zo’n nieuws vertel je niet met een A4’tje aan de deur, maar met een blockbuster van een aankondiging. Kleine teasers op sociale media lieten de geruchtenmolen draaien. Generatieve AI zette vlees in de hoofdrol met titels als The Last Ribeye en Silence of the Hams.

Voor de grote onthulling riep Bridgeneers de hulp in van videograaf Thijs Renson van Pilooot. Het resultaat? Een Chariots of Fire-waardige loopscène waarin Filip nogal letterlijk kennismaakt met het aanstormend talent. De fakkel wordt doorgegeven. En naar verluidt smaakt die uitstekend op de barbecue.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





