Bridgeneers en Slagerij Rondou zorgen voor een kaskraker in Leuven

Leuven davert op zijn grondvesten. In de Pensstraat eindigt een tijdperk: Filip en Siona van Slagerij Rondou, hofleverancier van Dagelijkse Kost, geven de fakkel door. Voor velen zijn ze ereburgers. Mede dankzij hun burgers. De opvolging staat al klaar. Robbe en Robrecht nemen het hakmes over en schrijven het volgende hoofdstuk. Een sequel.
En bij een sequel denk je aan Hollywood. Precies daarom koos communicatiebureau Bridgeneers voor een filmische aanpak. Zo’n nieuws vertel je niet met een A4’tje aan de deur, maar met een blockbuster van een aankondiging. Kleine teasers op sociale media lieten de geruchtenmolen draaien. Generatieve AI zette vlees in de hoofdrol met titels als The Last Ribeye en Silence of the Hams.
Voor de grote onthulling riep Bridgeneers de hulp in van videograaf Thijs Renson van Pilooot. Het resultaat? Een Chariots of Fire-waardige loopscène waarin Filip nogal letterlijk kennismaakt met het aanstormend talent. De fakkel wordt doorgegeven. En naar verluidt smaakt die uitstekend op de barbecue.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]