Leuven davert op zijn grondvesten. In de Pensstraat eindigt een tijdperk: Filip en Siona van Slagerij Rondou, hofleverancier van Dagelijkse Kost, geven de fakkel door. Voor velen zijn ze ereburgers. Mede dankzij hun burgers. De opvolging staat al klaar. Robbe en Robrecht nemen het hakmes over en schrijven het volgende hoofdstuk. Een sequel.
En bij een sequel denk je aan Hollywood. Precies daarom koos communicatiebureau Bridgeneers voor een filmische aanpak. Zo’n nieuws vertel je niet met een A4’tje aan de deur, maar met een blockbuster van een aankondiging. Kleine teasers op sociale media lieten de geruchtenmolen draaien. Generatieve AI zette vlees in de hoofdrol met titels als The Last Ribeye en Silence of the Hams.
Voor de grote onthulling riep Bridgeneers de hulp in van videograaf Thijs Renson van Pilooot. Het resultaat? Een Chariots of Fire-waardige loopscène waarin Filip nogal letterlijk kennismaakt met het aanstormend talent. De fakkel wordt doorgegeven. En naar verluidt smaakt die uitstekend op de barbecue.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]