Leuven davert op zijn grondvesten. In de Pensstraat eindigt een tijdperk: Filip en Siona van Slagerij Rondou, hofleverancier van Dagelijkse Kost, geven de fakkel door. Voor velen zijn ze ereburgers. Mede dankzij hun burgers. De opvolging staat al klaar. Robbe en Robrecht nemen het hakmes over en schrijven het volgende hoofdstuk. Een sequel.
En bij een sequel denk je aan Hollywood. Precies daarom koos communicatiebureau Bridgeneers voor een filmische aanpak. Zo’n nieuws vertel je niet met een A4’tje aan de deur, maar met een blockbuster van een aankondiging. Kleine teasers op sociale media lieten de geruchtenmolen draaien. Generatieve AI zette vlees in de hoofdrol met titels als The Last Ribeye en Silence of the Hams.
Voor de grote onthulling riep Bridgeneers de hulp in van videograaf Thijs Renson van Pilooot. Het resultaat? Een Chariots of Fire-waardige loopscène waarin Filip nogal letterlijk kennismaakt met het aanstormend talent. De fakkel wordt doorgegeven. En naar verluidt smaakt die uitstekend op de barbecue.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]