{UPDATE} Bridgeneers geeft het voordeel van de (sorteer)twijfel

Tijd om naar de glasbol te gaan! Gekleurde flessen keurig in de groene. Die laatste restjes in je confituurpot kunnen geen kwaad, toch? Lastig wel, al die wespen hier. Eenmaal thuis beslis je ook maar even op te ruimen. Slecht voor het milieu naar 't schijnt, die drankcapsules. Kunnen ze die niet recycleren? Hopla, alles de vuilbak in. Of mag dat niet? Geen zorgen, Bridgeneers geeft je het voordeel van de (sorteer)twijfel, in een mooie en geanimeerde campagne voor Fost Plus.
Wat hoort er nu precies in de blauwe zak en wat niet? Mag die koffiecapsule er toch in? En je lege broodzak, is dat restafval? Tijd om voor eens en voor altijd klaarheid te scheppen. Tijd voor een nieuwe campagne voor Fost Plus.
Bridgeneers ging aan de slag met zeven herkenbare huishoudelijke situaties waarbij je al eens, onbewust weliswaar, een sorteerfout durft te maken. De campagne waarop alle Belgische intercommunales kunnen intekenen voorziet uitwerkingen voor print en korte animatievideo’s voor verschillende social media en regionale omroepen. Zo weet iedereen binnenkort dat restjes laten in je glas, vragen is om ambras en dat die broodzak hoort bij papier-karton, en wel zonder pardon!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]