Bridgeneers onderhoudt meer dan alleen perscontacten

Op 22 augustus ging de nieuwe coronavaccinatiecampagne van start. Het Vlaams Agenschap Zorg en Gezondheid deed hiervoor opnieuw een beroep op Bridgeneers. 65-plussers en kwetsbare doelgroepen aansporen om zich terug te laten vaccineren werd de opdracht.
Onderhoud is de beste bescherming. Ook tegen Covid-19. Net als je fiets, je planten, je houten ramen,... heeft ook je immuniteit onderhoud nodig. De werking van je Covid-19 vaccin is immers afgenomen, terwijl er in het najaar nieuwe coronagolven verwacht worden. Je opnieuw laten vaccineren tegen Covid-19 is dus een must voor mensen op leeftijd of met een medische kwetsbaarheid, want het vaccin beschermt je tegen ernstige ziekte na een besmetting.
De vergelijking met het onderhoud van dagdagelijkse voorwerpen werd de insteek van de campagne. De geluiden die bij dat onderhoud horen, weerklinken als een vrolijke beat in de televisiespot. Die loopt zowel op de publieke, de commerciële en de regionale zenders. Daarnaast worden ook printadvertenties en een social media campagne ingezet.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





