Op 22 augustus ging de nieuwe coronavaccinatiecampagne van start. Het Vlaams Agenschap Zorg en Gezondheid deed hiervoor opnieuw een beroep op Bridgeneers. 65-plussers en kwetsbare doelgroepen aansporen om zich terug te laten vaccineren werd de opdracht.
Onderhoud is de beste bescherming. Ook tegen Covid-19. Net als je fiets, je planten, je houten ramen,... heeft ook je immuniteit onderhoud nodig. De werking van je Covid-19 vaccin is immers afgenomen, terwijl er in het najaar nieuwe coronagolven verwacht worden. Je opnieuw laten vaccineren tegen Covid-19 is dus een must voor mensen op leeftijd of met een medische kwetsbaarheid, want het vaccin beschermt je tegen ernstige ziekte na een besmetting.
De vergelijking met het onderhoud van dagdagelijkse voorwerpen werd de insteek van de campagne. De geluiden die bij dat onderhoud horen, weerklinken als een vrolijke beat in de televisiespot. Die loopt zowel op de publieke, de commerciële en de regionale zenders. Daarnaast worden ook printadvertenties en een social media campagne ingezet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]