Bridgeneers swipet afval van 't straat

Scherpe voorwerpen die uit een afvalzak steken of takken uit de groencontainer, papier dat uit dozen vliegt, afvalcontainers die achter een haag verborgen staan, ... nog te veel mensen bieden hun afval niet correct aan. Daarom maakte Bridgeneers in opdracht van Limburg.net, de afvalintercommunale van Limburg en Diest, een sensibiliseringscampagne rond correct aanbieden.
Tijdens de afvalophaling raken afvalophalers nog steeds gekwetst door scherpe voorwerpen in de afvalzak. Ze verliezen tijd doordat afvalcontainers niet gesloten worden of zien papier gewoon de op straat vliegen. Nochtans kan dit makkelijk verholpen worden. Om mensen hiervan bewust te maken, creëerde Bridgeneers een campagne met een knipoog naar Tinder.
Met de boodschap 'Zorg dat je afval van 't straat geraakt' krijgen mensen tips om hun afval beter te laten scoren bij de afvalophaler. Hoe komt het dat sommige afval meteen van 't straat geraakt en ander niet? Dat legt een therapeut uit in radiospotjes en ontdek je in filmpjes op social media.
In een cinemaspotje en op TVL swipet een afvalophaler door afval dat op verschillende manieren wordt aangeboden. Hij valt ervoor of swipet gewoon verder. Ook in een folder, op bussen en affiches kom je te weten hoe je afval geliefd kan maken. Een must voor een goede relatie met je afvalophaler.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]