Viben met Europa, bruh! Cringe? Ok, bij Bridgeneers moeten ze nog wat werken aan hun street cred. Maar de website die het bureau ontwierp en ontwikkelde voor het Belgisch EU-voorzitterschap over het beleidsdomein Jeugd is wél helemaal on point. Het komende half jaar ontdek je er alle evenementen, realisaties en beleidsteksten over het thema. In co-creatie met de mensen van JINT en met zijn eigen jongeren van Goodcamp kwam het bureau op de proppen met een kick-ass visuele identiteit die je ook in de evenementen terugvindt. #fam
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]