Bridgeneers vibet met Europa, bruh!

Viben met Europa, bruh! Cringe? Ok, bij Bridgeneers moeten ze nog wat werken aan hun street cred. Maar de website die het bureau ontwierp en ontwikkelde voor het Belgisch EU-voorzitterschap over het beleidsdomein Jeugd is wél helemaal on point. Het komende half jaar ontdek je er alle evenementen, realisaties en beleidsteksten over het thema. In co-creatie met de mensen van JINT en met zijn eigen jongeren van Goodcamp kwam het bureau op de proppen met een kick-ass visuele identiteit die je ook in de evenementen terugvindt. #fam
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]