De Belgische Cannes Young Lions Competition staat voor de deur. Brightfish, als officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival of Creativity, stuurt in samenwerking met Hey! niet minder dan zeven teams naar het festival, dat dit jaar plaatsvindt van 17 tot 21 juni.
Wie kans wil maken op eeuwige roem (en een gratis vlucht en festivalticket wil bemachtigen) kan zich via deze weg inschrijven. Deelnemen kan in de categorieën design, digital, film, marketeers, media, PR en print. De voorselectie vindt plaats in maart/april.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]