Brightfish en Hey! zoeken jonge leeuwen

De Belgische Cannes Young Lions Competition staat voor de deur. Brightfish, als officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival of Creativity, stuurt in samenwerking met Hey! niet minder dan zeven teams naar het festival, dat dit jaar plaatsvindt van 17 tot 21 juni.
Wie kans wil maken op eeuwige roem (en een gratis vlucht en festivalticket wil bemachtigen) kan zich via deze weg inschrijven. Deelnemen kan in de categorieën design, digital, film, marketeers, media, PR en print. De voorselectie vindt plaats in maart/april.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]