Brightfish en Hey! zoeken jonge leeuwen

De Belgische Cannes Young Lions Competition staat voor de deur. Brightfish, als officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival of Creativity, stuurt in samenwerking met Hey! niet minder dan zeven teams naar het festival, dat dit jaar plaatsvindt van 17 tot 21 juni.
Wie kans wil maken op eeuwige roem (en een gratis vlucht en festivalticket wil bemachtigen) kan zich via deze weg inschrijven. Deelnemen kan in de categorieën design, digital, film, marketeers, media, PR en print. De voorselectie vindt plaats in maart/april.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]