Brightfish kondigt Belgische juryleden Eurobest aan

eurobest logo

Awards / Communication / Crea / News

eurobest logo

Gisteren kregen alle Belgische winnaars van het afgelopen Cannes Lions Festival hun leeuwen in handen tijdens de tweede editie van de Belgische Cannes Lions Night. Daar kondigde Brightfish in avant-première aan welke Belgische creatieven in de jury van Eurobest zullen zetelen: Joost Berends (Mortierbrigade) in de categorieën ‘Film’, ‘Print & Publishing’ en ‘Print and Outdoor Craft’, Pieter Claeys (Happiness) in de categorieën ‘Outdoor’ en ‘Radio’, Peter Ampe (DDB) in de categorie ‘Direct’, Nathalie Strybos (Serviceplan) in de categorie ‘Promo & Activation’, Pieter Staes in de categorieën ‘Interactive’, ‘Mobile’ en ‘Digital Craft’, Amelie Cavenaile (Havas Media) in de categorie ‘Media’, Eveline De Ridder (Whyte Corporate Affairs) in de categorie ‘PR’, Phil van Duynen (Adopt) in de categorie ‘Design’ en Klaartje Galle in de categorie ‘Film Craft’.

Eurobest wordt georganiseerd door Cannes Lions en viert de creativiteit in Europa. Ieder jaar vindt het festival in een andere Europese stad plaats. Dit jaar moet heeft het evenement van 30 november tot en met 2 december in Rome plaats.