Brightfish stuurt dit jaar Chiara en Jolien, een creatief team van Famous, naar de Cannes Lions om er deel te nemen aan de competitie Young Lions Film. Om Chiara en Jolien zo goed mogelijk voor te bereiden, organiseert de bioscoopregie vier Inspiratiemomenten. Dit doet Brightfish in samenwerking met productiehuis Caviar, onderzoeksbureau Profacts en creatief bureau Friendship. Tijdens deze Inspiratiemomenten zal het creatief team tips & tricks ontvangen van de experts, kwestie van hen te helpen om hun opdracht in Cannes zo goed mogelijk uit te voeren.
In de Young Lions Film competitie treden 41 creatieve teams jonger dan 30 jaar gedurende 48 uur in competitie met elkaar om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren. Dit jaar zal de opdrachtgever de Verenigde Naties zijn.
Het 63ste Cannes Lions festival vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni. De Young Lions Film competitie begint op woensdag 22 juni. Op zaterdag 25 juni zal de Film Jury haar verdict uitspreken.Fans kunnen onze onze Belgische Young Lions volgen op de Facebook-account en op de website van Brightfish.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]