Elk jaar krijgen creatieve duo’s uit verschillende landen de kans om deel te nemen aan de Young Lions-competitie in Cannes. Voor de eerste keer zal Brightfish, als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival, de Belgische selectie en organisatie hiervan op zich nemen. Als bioscoopregie koos Brightfish voor de categorie die de regie na aan het hart ligt: film.
Twee Belgische creatieven jonger dan 30 jaar, maken kans om ons land te vertegenwoordigen in het Palais des Festivals. Daar zullen zij gedurende 48 uur in competitie treden met creatieve teams uit de hele wereld om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren voor een non-profit-organisatie, een NGO of een liefdadigheidsorganisatie.
In de komende weken en maanden zal duidelijk worden hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen aan de Belgische selectie. Het 63ste Cannes Lions festival zelf vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni. De Young Lions Film-competitie begint op woensdag 22 juni. Op zaterdag 25 juni zal de Film Jury haar verdict uitspreken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]