Brightfish stuurt creatieven naar Cannes

Elk jaar krijgen creatieve duo’s uit verschillende landen de kans om deel te nemen aan de Young Lions-competitie in Cannes. Voor de eerste keer zal Brightfish, als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival, de Belgische selectie en organisatie hiervan op zich nemen. Als bioscoopregie koos Brightfish voor de categorie die de regie na aan het hart ligt: film.
Twee Belgische creatieven jonger dan 30 jaar, maken kans om ons land te vertegenwoordigen in het Palais des Festivals. Daar zullen zij gedurende 48 uur in competitie treden met creatieve teams uit de hele wereld om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren voor een non-profit-organisatie, een NGO of een liefdadigheidsorganisatie.
In de komende weken en maanden zal duidelijk worden hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen aan de Belgische selectie. Het 63ste Cannes Lions festival zelf vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni. De Young Lions Film-competitie begint op woensdag 22 juni. Op zaterdag 25 juni zal de Film Jury haar verdict uitspreken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]