Brightfish tekent in op nieuwe CIM-Bioscoopstudie

Brightfish heeft ingetekend op een nieuwe CIM-Bioscoopbereikstudie voor de komende drie jaar. Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) is net gestart met het veldwerk en de eerste resultaten worden verwacht in mei 2017. De bioscoopstudie wordt tegelijk met het Persbereikonderzoek 2016-2019 gevoerd dat het CIM na een jaar onderbreking nu terug heeft opgestart.
De Nationale Bioscoop- en persbereikstudie geeft informatie over het profiel en het aantal bioscoopbezoekers en lezers van de geprinte media bij de Belgen. De uitvoering van het veldwerk ligt in handen van IPSOS. Ze zijn midden juni 2016 gestart met het veldwerk dat tot eind februari 2017 zal duren. De resultaten zullen naar eerste schatting in mei 2017 bekend gemaakt worden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]