Brightfish voegt live toe aan BNP Paribas Fortis Film Days

Cinéma

Media / News

Film DaysSamen met BNP Paribas Fortis organiseert Brightfish voor de 11de keer de BNP Paribas Fortis Film Days. Dit jaar pakt het vierdaagse filmevenement niet alleen uit met een exclusieve line-up van tien avant-premières. Voor de aanvang van bepaalde avant-premières kunnen bioscoopbezoekers ook genieten van een live preshow op het grote scherm en krijgen ze de kans in interactie te gaan met de acteurs en regisseurs van de film in kwestie. Dit doen ze via de Facebookpagina van BNP Paribas Fortis Film Days.
De live-streaming gebeurt vanuit de Film Days studio van DB Video en verschijnt simultaan op de schermen van alle 41 deelnemende bioscopen.Verder wordt het publiek tijdens de grootschalige mediacampagne nog meer betrokken en krijgen socialemediakanalen Instagram en Facebook extra aandacht. Zo zal je in de radiospots de stemmen herkennen van Jonas Van Geel, Evelien Bosmans, Stany Crets en Maaike Cafmeyer. Wie een kijkje neemt op Instagram krijgt vervolgens de making-of te zien van deze radiospots, inclusief bloopers. Als kers op de taart, is er acteur Mark Wahlberg die persoonlijk een shout-out doet voor de BNP Paribas Fortis Film Days. Brightfish versterkt met de Film Days het cinema-universum van BNP Paribas Fortis en brengt met soortgelijke initiatieven bioscoopbezoekers en merken op een unieke wijze samen.