Na de communicatie van De Persgroep en de diverse persberichten in verband met onder meer Rossel, IPM, Sanoma, Roularta, IP en RMB volgt Brightfish op haar beurt met de afschaffing van de bureaucommissie op 1 januari 2017 voor zowel affichage als on-screen advertising. De brutotarieven blijven ongewijzigd, zo meldt commercieel directeur Thierry Jourquin.
Brightfish is zoals bekend de regie voor bioscoopreclame in België en commercialiseert een brede waaier aan mediakanalen in en rond de bioscoop, waaronder schermreclame voor de film en affichage in en rond bioscopen. Brightfish organiseert ook evenementen zoals de BNP Paribas Fortis Film Days. Daarnaast is Brightfish de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België. Dit engagement past perfect bij het DNA van de bioscoopregie: ‘supporting bright ideas’.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]