Het Antwerpse 360° communicatiebureau Marbles verwelkomt twee nieuwe gezichten. Om de groei te kunnen bestendigen zal het team uitgebreid worden met Britt Libot en Kim Theunis. Libot heeft dankzij haar ervaring bij Snackbytes en Mia een rugzak vol kennis om aan de slag te gaan bij Marbles. Ze start op 2 januari als digital marketeer. Theunis deed ervaring op bij Flink Agency en begint als product owner op 14 december. Marbles slaagt er zo in om het team te laten groeien tot 12 personeelsleden.
« Met de nieuwe aanwervingen hebben we sterk ingezet om ons team evenwichtiger te maken en meer slagkracht te geven. Zo kunnen we ons stijgend aantal klanten ook in 2018 op dezelfde kwalitatieve manier helpen met hun marketingdoelstellingen. De verwachting voor volgend jaar is om onze groei verder te zetten en de kaap van 15 personeelsleden te overschrijden, » vertelt coo Tim Berghmans.
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]