Het Antwerpse 360° communicatiebureau Marbles verwelkomt twee nieuwe gezichten. Om de groei te kunnen bestendigen zal het team uitgebreid worden met Britt Libot en Kim Theunis. Libot heeft dankzij haar ervaring bij Snackbytes en Mia een rugzak vol kennis om aan de slag te gaan bij Marbles. Ze start op 2 januari als digital marketeer. Theunis deed ervaring op bij Flink Agency en begint als product owner op 14 december. Marbles slaagt er zo in om het team te laten groeien tot 12 personeelsleden.
« Met de nieuwe aanwervingen hebben we sterk ingezet om ons team evenwichtiger te maken en meer slagkracht te geven. Zo kunnen we ons stijgend aantal klanten ook in 2018 op dezelfde kwalitatieve manier helpen met hun marketingdoelstellingen. De verwachting voor volgend jaar is om onze groei verder te zetten en de kaap van 15 personeelsleden te overschrijden, » vertelt coo Tim Berghmans.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]