Britt Proost client operations director Wunderman Thompson

News / People

Britt Proost

Britt Proost

Wunderman Thompson evolueert mee met zijn klanten en investeert in de nieuwe functie client operations director. Die wordt per direct opgenomen door Britt Proost, voorheen account director op Telenet Group. In deze functie zal zij voor zowel de kantoren in Antwerpen als Brussel alle Client Service-gerichte operaties verder stroomlijnen. Dat houdt onder meer in: aansturen en begeleiden op people level, new bizz opportuniteiten mee-coördineren en de way of working met de klanten en de samenwerking met partners evalueren en waar nodig optimaliseren. Britt Proost: “Gezien de historiek van Wunderman Thompson, zijnde het digitale DNA van het bureau, is het logisch dat wij als een van de eerste bureaus in België versneld afstappen van traditionele structuren en werkwijzen en evolueren naar een extreem klantgerichte aanpak. Hierbij staan end to end agility – zowel met de klanten als intern – en een focus op resultaten centraal. Ik vind het geweldig dat ik dit proces mee kan begeleiden vanuit mijn eigen ervaring als account.”

De wereld verandert, het vak verandert, klanten veranderen en dus moeten bureaus ook veranderen als ze duurzaam relevant willen zijn en blijven, vindt CEO Erwin Jansen: Wij zitten in een transformatie waar we weldoordacht stapje per stapje gaan, maar met grote ambities in het achterhoofd. Dit veranderingstraject is voor en door onze mensen, en dan is het fijn om mensen intern te zien doorgroeien, nieuwe verantwoordelijkheden te opnemen en de positieve vibes rond ‘veranderen om te verbeteren’ te zien.”