Brons voor Ford en Ogilvy Social.Lab op Effie Awards Europe

Effie Awards Europe kent zijn winnaars. En daar zit ook een Belg bij: Ogilvy Social.Lab wist zijn nominatie in de categorie Commerce & E-Shopper hard te maken en kreeg een Bronze Effie voor zijn ‘Upgrade Your Tomorrow With Ford’-campagne voor Ford. Ter info: de campagne werd viermaal genomineerd, meer bepaald in de categorieën Automotive, Business-to-Business, Commerce & E-Shopper en Crisis Response/Critical Pivot.
Internationaal werd Havas Group bekroond tot Agency of the Year. Het bureau won ook verschillende gouden en zilveren awards voor zijn ‘Undercover Avatar’-campagne voor Association L’Enfant Bleu en ‘Tomorrow’s Water’ voor Reckitt-Finish.
Een overzicht van alle winnaars vindt u hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]